[Wikipl-l] Wikiźródła i seriale

Holek holek.n w gmail.com
Nie, 27 Maj 2007, 12:18:07 UTC

Beau na IRC-u poinformował mnie, że na Wikikźródłach tworzy się
kategoria list odcinków seriali[1]. Chciałbym wszem i wobec
zaprezentować swój przeciw. Tak, Wikiźródła zostały stworzone do
takich danych, ale:
# Ostatnio często są opisywane poszczególne odcinki seriali (odcinki
serialu Skazany na śmierć, Zagubieni, itd.) przez co tworzenie list na
Wikipedii i linkowanie z nich do seriali jest dobrym sposobem na
dotarcie do opisu danego odcinka,
# Umieszczając listę odcinków w Wikiźródłach, nawet z backlinkami do
Wikipedii niszczymi sobie na Wikipedii Linkujące i przy przeniesieniu
i usunięciu "zbędnego" (bo niedolinkowanego nigdzie z Wikipedii)
redirecta nie będzie działać link w źródłach,
# Wymaga to też założenia konta w kolejnym serwisie osobom, które chcą
się zajmować rozwijaniem artykułów o serialach[2].

[1] - http://pl.wikisource.org/wiki/Kategoria:Spisy_odcink%C3%B3w_seriali
[2] - Akurat w moim przypadku to nie problem, bo mam konto w każdym
polskim projekcie Fundacji.

--
Michał "Hołek" Połtyn  -   holek.n w gmail.com   -  michal.poltyn w gmail.com
http://pl.wikipedia.org/wiki/User:Holek - http://pl-wikiblog.blogspot.com