[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Michał Kosmulski michal.kosmulski w netsprint.pl
Śro, 23 Maj 2007, 18:10:36 UTC

> Acha, to dla mnie niespodzianka. =} No właśnie dlatego chciałem żeby
> była jakaś koordynacja, ale mam nadzieję, że takich przypadków jest mało.
W takim razie ja biore hasla z trzema minusami i ide od konca. Oczywiscie jak cos
mi samo pod rece wejdzie to poprawiam bez wzgledu na to, na ktorej liscie sie
znalazlo.
Jest pewna grupa hasel, ktore wlasciwie nie sa disambigami ale normalnymi haslami
tez nie do konca. Wezmy np. haslo "Yerba Buena"
(http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Yerba_Buena&oldid=4881234) - nie bardzo
wiem co z nim zrobic.  W takich wypadkach chyba najlepiej byloby dodawac linki do
nie istniejacych jeszcze stron (nawet jesli wszystkie linki na stronie
ujednoznaczniajacej mialyby byc czerwone)? Dotychczas takie dokumenty
przeskawialem, zostawiajac na pozniej.
Michal