[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Śro, 23 Maj 2007, 11:50:53 UTC

Michal Kosmulski napisał(a):
> Ze zliczaniem kliniec przez wszystkich naraz jest juz troche trudniej,
> wiec w tym momencie raczej tego nie zrobie. Kazdy u siebie powinien
> widziec po kolorze linkow, ktore strony sam odwiedzil - male pocieszenie
> ale zawsze cos.

OK, liczyłem się z tą możliwością i mam plan B. =} Wystarczy dać znać
kto się czym zajmuje i ew. jak stwierdzi, że na danym haśle się
zatrzymuje. Ja zaczynam robić "!".

A co do zamiany wielopoziomowych list na sekcje to brzmi niegłupio,
faktycznie co do sensu są to rzeczy równoważne, ale nie jestem pewien,
czy nie ma takich sytuacji, kiedy lista jest bardziej właściwa
technicznie, więc się nie wypowiadam.

--
Kto powiedział "kasjer dupa"?!