[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Michal Kosmulski michal.kosmulski w netsprint.pl
Śro, 23 Maj 2007, 11:33:29 UTC

Jeszcze nawiązując do wielopoziomych wypunktowań, pomyslałem, że może
byłoby dobrym pomysłem zalecenie "Jeśli chcesz zrobić zagnieżdżoną listę
wypunktowaną, zrób zamiast tego sekcję". Zwykle zagnieżdżone listy są
stosowane według takiego schematu:

* Osoby o nazwisku ABC
** [[John ABC]]
** [[Mary ABC]]

* Obiekty geograficzne
** [[Przylądek ABC]]
** [[ABC (rzeka)|ABC]] - rzeka w [[USA]]

W takiej sytuacji użycie schematu:

==Osoby o nazwisku ABC==
* [[John ABC]]
* [[Mary ABC]]

==Obiekty geograficzne==
* [[Przylądek ABC]]
* [[ABC (rzeka)|ABC]] - rzeka w [[USA]]

zwiększa czytelność, a przy okazji likwiduje problem z wypunktowaniami,
które są tylko tytułem dla zagnieżdżonych podpunktów i przez to
wyskakują jako błąd w parserze.

Co myślicie o sformułowaniu takiego zalecenia?

Michał

--
Michał Kosmulski (mkosmul)
http://www.netsprint.pl/