[Wikipl-l] Kolejno¶æ sekcji

Gemma studio w gemma.edu.pl
Wto, 22 Maj 2007, 16:14:16 UTC

> Poza tym zupe³na zgoda, i za takim formatem jako najlogiczniejszym
optowa³bym, bo taka wydaje mi siê byc naturalna kolejno¶æ korzystania z
tekstu:
> czytaj±c najpredzej sprawdzam przypisy.
> Pewnym zaburzeniem jest bibliografia (kto od razu siêgnie po ¼ród³o
papierowe?) - i w ¼ród³ach pisanych podawana jest na koñcu - jednak mo¿e byæ
po > przypisach, tworz±c z nimi pewn± ca³o¶æ (dokumentacja faktów z has³a).
> Pozdrawiam,
> micha³ "aegis maelstrom" buczyñski.

No tak kropnolem sie, najpierw przypisy potem bibliografia, w warszawie upal

najwaznijsze aby zachowac to, co jest identyczne w wiekszosci artykulow
czyli sama koncoke zob tz i linki

Beno

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l