[Wikipl-l] Błąd w historii

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Pią, 18 Maj 2007, 10:55:26 UTC

Jak widać w
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:G%C5%82osowania/Regulamin_odbierania_uprawnie%C5%84/druga_tura&action=history

po północy są tylko dwie edycje LUCPOLa i jedna Vuvara.

A jak widać w
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:G%C5%82osowania/Regulamin_odbierania_uprawnie%C5%84/druga_tura#Komentarz_do_niekt.C3.B3rych_g.C5.82os.C3.B3w_.22przeciw.22_i_.22separatystycznych.22

Po głosie Przykuty ja sie naprodukowałem. Gdyby byłą usunięta cała moja
edycja to by mojego tekstu nie było. A tak ? Ani to wycofana edycja, ani
edycja :>

Tak sobie mysle ze mogła zajść sytuacja ze ja pisząc dość długo otworzyłem
do edytowania nagłówek "Komentarz do niektórych głosów "przeciw" i
"separatystycznych" " natomiast LUCPOL poprawiajac swój "pogrubiony"
wcześniej mocno głos klikał edytuj nagłówka "Wstrzymuję się". I tak ten
problem powstał.
PMG