[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Czw, 17 Maj 2007, 12:57:48 UTC

Michal Kosmulski napisał(a):

> http://netsprint.pl/publikacje/generowane-z-wikipedii/ . Z odhaczaniem
> może być trudniej, bo tak prosto mechanizmu do zapamiętywania co było
> zmienione to nie uda mi się zrobić. Chyba żeby jakąś stronę w Wikipedii
> dodać i tam zaznaczać zmiany. Ale to chyba nie byłoby zbyt wygodne, nie
> wiem też czy długie listy (kilkanaście tysięcy wierszy) to jest dobry
> rodzaj tekstu do umieszczania w Wiki.

Zdecydowanie zły, dlatego proponowałem w ten sposób. Ale skoro to by
było kłopotliwe to proponuję jeszcze inaczej: bardziej niż dane w
postaci czystego tekstu interesuje mnie zwykła tabela w htmlu, w której
kliknięcie na tytuł hasła przenosi mnie od razu do jego edycji.

Może faktycznie odhaczanie to za ciężki mechanizm, ale w takim razie
proponuję coś prostego: link nie byłby bezpośrednio do Wikipedii, tylko
do jakiegoś skryptu, który najpierw zapamiętywałby kliknięcie, a
następnie robił przekierowanie.

To oczywiście nie daje pełnego obrazu, ale jest duże prawdopodobieństwo,
że jak ktoś kliknął, to pewnie po to żeby poprawiać, i warto się tym
hasłom ponownie przyjrzeć za jakiś czas. Chyba że taki feedback
specjalnie nic ci nie daje, to wtedy zwykłe przekierowanie, choć z
drugiej strony skrypcik mógłby np. zaznaczać hasła w tabeli, które ktoś
już odwiedzał z tej strony, żeby było wiadomo na bieżąco którymi pewnie
już się ktoś zajął.

--
Kto powiedział "kasjer dupa"?!