[Wikipl-l] Problem dla porządkowych

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pon, 14 Maj 2007, 10:26:19 UTC

/
| Grzegorz Wysocki jest w ostrym konflikcie z Rklisowskim i ma
| powody, żeby edycji Rklisowskiego nie odbierać jako
| neutralne. Obaj rzecz jasna forsują POV i na moje oko
| oberwało Ci się Januszu ponieważ znalazłeś się "między wódką
| i zakąską". Wysockiemu należałoby oczywiście zwrócić uwagę,
| jego sposób dyskutowania i emocjonalne zaangażowanie są
| niedopuszczalne, w przypadku braku reakcji - blokada.

Dzięki za odzew, bo jego brak był dla mnie smutny. Kwestia konfliktu jest mi
znana, jak też problem blogu Klisowskiego. Jednak uważam, że Wysocki
zachowuje się jak w oblężonej twierdzy węsząc w Bogu ducha winnych prostych
redaktorach jak ja zaprzysięgłych wrogów, co niestety przy braku reakcji
innych powoduje, że cierpi jakość wiki. Ponieważ się odezwałeś, to proszę
Ciebie (a innych chętnie) o odpowiedź, co sądzisz nt. według mnie szkodliwej
dla wiki walki o jedno zdanie nt. Ligi Praw Człowieka (hasło Paragraf_175)
oraz fotki dokumentu?

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński