[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Witek1988 witekthc w witekkrypczyk.info
Czw, 10 Maj 2007, 12:08:45 UTC

10-05-07, Dorożyński Janusz <dorozynskij w wampnm.webd.pl> napisał(a):
[...]
> Polecam zajRZeć do http://pl.wikipedia.org/wiki/Worse_is_Better

Czyli jak dla mnie znowu teraz chcemy mieć treść, a nie publiczność:)

>w kontekście jakości na przykładzie Nupedia vs. Wikipedia.

Czyli Wikipedia zawierała dużo więcej treści, bo każdy mógł ją bez
problemu dodawać. Dalej utwierdzasz mnie tylko w moim zdaniu.

A tak na marginesie, to ciekawe kiedy na poważnie na Wikipedii zaczną
się konflikty w stylu praktyczne i popularne vs. dobrej jakości i
wolne (w tym niepowiązane z tym co nie jest wolne)