[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Śro, 9 Maj 2007, 21:29:31 UTC

On Tue, 8 May 2007, Michał Kosmulski wrote:

> *[[Lepton (mechanika kwantowa)]] - grupa 12 cząstek elementarnych: [[elektron]],
> [[mion]], [[taon]], [[neutrino elektronowe]], [[neutrino mionowe]], [[neutrino
> taonowe]] oraz odpowiadające im [[antycząstka|antycząstki]].{{link-1-ujednoznacznia}}
> *[[Lepton (moneta)]] - [[moneta]] [[miedź|miedziana]] bita w [[starożytna
> Grecja|starożytnej Grecji]].{{link-1-ujednoznacznia}}
> *Slowo lepton bywa takze stosowane jako [[obelga]], najczesciej w formie ''[[Ty
> leptonie]]''

ok, będzie, że szukam dziury w całym, ale przy akurat takim rozwiązaniu,
wystarczy, że ktoś teraz zmodyfikuje tekst, nie modyfikując szablonu i już
masz błąd...

wydaje mi się, że jeśli taki szablon miałby tam być, to musi on być nie
tylko pusty i obok, ale jeszcze do tego niezależny od treści, bo nie
możesz wymagać od każdego, że będzie wiedział jak tego użyć...

pozdrawiam,
    blueshade.

--

\=------=| blue (at) wave460.net |=------=| http://wave460.net |=------