[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Adam Dziura adziura w gmail.com
Śro, 9 Maj 2007, 13:14:54 UTC

Dnia Tue, 08 May 2007 20:28:57 +0200, Michał Kosmulski
<michal.kosmulski w netsprint.pl> napisał:

> Wpadlem jednak na pomysl, jak mozna osiagnac [prawie] ten sam efekt bez
> potrzeby
> az tak silnej ingerencji w wyglad stron ujednoznaczniajacych. Oczywiscie
> tak samo
> jak pierwotna koncepcja, tutaj tez stosowanie tej techniki lub jej nie
> stosowanie
> nie byloby w zaden sposob wymuszone.

A ja na inny pomysł wpadłem - sprawdzanie botem netsprinta, który link
wraca na stronę ujednoznaczniającą. Czyli sprawdzanie czy w artykułach
docelowych jest szablon {{DisambigR}}. Wtedy bot wie, który linki są te
właściwe. Można też przyjąć, że link właściwy jest pierwszy po znaku *.
Chyba, że w nim nie ma {{disambigR}}-a - wtedy bot sprawdza czy drugi link
(i tak do końca strony).

Taki sposób ma tą zaletę, że nas zmotywuje do wstawiania {{disambigR}} do
artykułów.

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://adas.jogger.pl
Czy 10 000 małp potrafi napisać encyklopedię?	http://pl.wikipedia.org