[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Śro, 9 Maj 2007, 12:43:29 UTC

/
| A według mnie pomysł wcale nie jest aż taki ciekawy. Ten
| szablon nie jest aż tak potrzebny. Pomyślmy o tych, którzy
| zajmują się edytowaniem treści a nie kodu. Disambig w obecnym
| kształcie może zrobić każdy. Ale jak ktoś tylko jako tako zna
| się na programowaniu, to obsługa szablonu jest dość trudna i
| tylko będzie odstraszać nowicjuszy, a tego naprawdę nie chcemy.

Ujednoznacznianie nie jest dla nowicjuszy. Tak jak wiele innych rzeczy,
choćby parser czy tabele. Na warsztatach w Białowieży dla nowicjuszy nawet o
tabelach tylko zająknąłem się. Sam ujednoznacznianie robię rzadko, choć
zapewne nowicjuszem nie jestem. Może nawet z czasem to będzie odrębna
wikispecjalizacja - ujednoznacznianie ;-) .

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński