[Wikipl-l] Propozycja zmian w szablonach

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Śro, 9 Maj 2007, 10:10:25 UTC

/
| To dopracuj to zalecenie i zgłoś je pod dyskusję w kawiarence
| technicznej

Z zaznaczeniem, że była owocna dyskusja na liście :-P - niech niechętni
liście mają za swoje ;-) . Przy okazji obalono (kolejny raz) tezę Łorksa, że
nic sensownego tu nie da(ło) się wypracować. Oczywiście wiem, że taka
wypowiedź to była kolejna podpucha łorsksowa, ale wolę to napisać, bo sporo
tu nowych i ktoś z nich nie znając naszego ;-) sympatycznego esfałgowca
pewnie mógł się wystraszyć.

| - jak nikt nie będzie protestował to nie trzeba
| przeprowadzać głosowania - jak będą protesty no to trzebaby
| to głosować.

To zależy od tego jakie będą te hipotetyczne protesty. Jeśli merytoryczne,
to jedno, jeśli w stylu "nie bo nie", to nie będzie po co tracić czasu. Sam
wprawdzie tylko śledzę dyskusję, i choć z braku czasu nie wnikam w
szczegóły, to jednak widzę że jest merytoryczna i prowadzona we wzorcowym
wikianym stylu, a wnioski są słuszne i konsensusowe. Przy okazji uznanie dla
Michała, który nie bronił swojej koncepcji jak ukochanego dziecięcia lub
niepodległości. No i ważny argument, że na enwiki jest to uregulowane jest
też istotny - choć oczywiście tak jak m.in. Beno nie uważam, że musimy
wszystko kopiować z en.

I na marginesie - czy to nie jest pierwszy przypadek współpracy społeczności
plwiki z komercją? Poza Helionem oczywiście, ale to coś innego.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński