[Wikipl-l] Czekjuzerzy

Wojciech Pędzich wpedzich w wp.pl
Pon, 7 Maj 2007, 19:44:11 UTC

Dorożyński Janusz napisał(a):
> [...]
Fakt, przetłumaczyłem ten dokument na życzenie (bodajże) Imć Sir
Herr_Krissa (rozmowa na IRC), a że sprawa mnie nie dotyczyła,
pozostawiłem do dalszego propagowania. Zainteresowane bezpośrednio osoby
zostały też poinforrmowane przez Herr Krissa na stronach dyskusji z
linkiem do tego pliku. Ale fakt, można to było upowszechnić bardziej.

Wojtek