[Wikipl-l] Wikikonkurs - pieniądze do wzięcia

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 7 Maj 2007, 02:40:19 UTC

[ciach]

Zapraszam na priva - jak dla mnie nieporozumienie - mamy płacić np. fotografom, których zdjęcia oceniliśmy w niewielkim gronie jako najlepsze, a może tym którzy wygrali PGnM? To będzie niekończący się flejm. Władku raz jeszcze podsyłam linka:

http://pl.wikimedia.org/wiki/Wikikonkurs

Tym razem przeczytaj - bo np. tekstu o kosztach wydawanych na komisarzy zupełnie nie rozumiem.

> Nie wiem, co masz na myśli pisząc, że "u nas to działa tak...", gdyż
> są to chyba dopiero propozycje,

jeszcze raz :)  - przeczytaj - Wikikonkurs działa od ponad roku i jak do tej pory nikt się nie dąsał. ba, nawet nikt tych pieniędzy nie chciał. Tu ludzie pracują za friko i trudno ich zmusić do wzięcia pieniędzy :) Ale żeby wywoływać konflikty tylko po to, by ludzie pieniądze wzięli to nieporozumienie.

ale opisany tryb gospodarowania
> środkami pamiętam doskonale z czasów realnego socjalizmu. Wówczas
> poznaliśmy problemy, jakie takie wynikają z ręcznego sterowania przez
> Komitety i nie zdołaliśmy poznać zalet tej metody.
>
> Pozdrawiam
>
> Władek

I proszę nie zarzucaj nam ręcznego sterowania, bo to jest bardzo, bardzo nie fair.

przykuta

P.S. Wykonaj choćby kilka edycji w Wikipedii :p