[Wikipl-l] Wikikonkurs - pieniądze do wzięcia

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Nie, 6 Maj 2007, 23:58:55 UTC

Przykuta napisał(a):
> Kto chce, kto chce? Na ten rok chcemy jako Stowarzyszenie Wikimedia Polska przeznaczyć na Wikikonkurs ok. 2k PLN

> Ktoś ma jakieś jeszcze pomysły?

Hm, ja mam. =}

Chodzi mi o nagrywanie przyszłych prelekcji i zlotów Wikimediów.
Osobiście nie zajmuję się fotografią ani filmowaniem, ale uważam, że
obecnie wystawianie w sieci materiałów audio i wideo ze spotkań na żywo
to już standard, a zarazem cenna dokumentacja (dla obecnych) i świetne
źródło wiedzy (dla wszystkich zainteresowanych).

Zdaje się że rozmawiając z Julem o tym wspomniałem. Miałem na myśli,
żeby ktoś przytargał własną kamerę na kolejny zlot, a on zaproponował
właśnie, żeby robić taki zakup.

Cóż, nie wiem na ile to ekonomiczne (tzn. ile trzeba wydać, żeby kamera
była wystarczająca dla takich potrzeb), ale jeśli konkurs znów nie
przeje przeznaczonych na niego pieniędzy, to może warto pomyśleć o takim
zakupie?

Pozdrawiam zwłaszcza tych uczestników zlotu, których twarzy nadal nie
kojarzę z ksywkami. =}}}

--
Kto powiedział "kasjer dupa"?!