[Wikipl-l] jeszcze raz o artykulach kontrowersyjnych i dousuniecia

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Śro, 31 Mar 2004, 07:54:32 UTC

/
| 4.
| W sprawie "srodowisk lepiej wyksztalconych" proponuje przejsc
| sie na najblizsza
| uczelnie i posluchac studentow na przerwach miedzy zajeciami.
/

Nie jest to wypowiedź co meritum dyskusji (aczkolwiek jestem zwolennikiem używania w odpowiednich kontekstach - a takim jest ogólnie wiedza, oczywiście również z wiedzą o seksie, świecie kryminalnym, grypserze, gwarach, slangu, itd. - języka neutralnego, a więc bez epatowania słownictwem budzącym negatywne skojarzenia), natomiast argument że środowiskami "lepiej wykształconymi" są obecnie uczelnie (a ściślej pobierający nauki) w sytuacji przejścia do quasi-obowiązkowego wykształcenia quasi-wyższego (kłania się, o ironio, Sołżenicyn z zupełnie innego kontekstu i czasów z nazwą "wykształceńcy") jest zupełenie nietrafiony.

	Ukłony

		Janusz "Ency" Dorożyński