[Wikipl-l] Re: Zablokowanie na wikipedii

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Sob, 27 Mar 2004, 16:57:34 UTC

Ale numer.
Jestem pewien, że to pomyłka.
Być może korzystasz z neostrady lub innego podobnego dostawcy
internetu, który przydziela czasem ten sam adres innemu użytkownikowi.
Wtedy może Ci się dostało za jakiego¶ autentycznego wandala.

W tej chwili s± trzej zablokowani za wulgaryzmy przez Jersza.
Trudno powiedzieć, który z nich to Ty (nie wiem jaki masz adres IP),
więc odblokuje wszystkich trzech. Zreszt± i tak nie powinni być
zablokowani na tak długi czas.
Dziwi mnie tylko, ze Jersz nic nie odpisał (nie sprawdza poczty ?) i
cieszę się, że się nie zraziłe¶.

Olaf

p.s. kopię przesyłam na listę.

> Cześć!
> Jakiś czas temu (ok. środy) moje konto (adres IP?) na Wikipedii
zostało zablokowane przez p. Jersz. Ujrzałem taki komunikat:

> "Twoje konto lub adres IP zostały zablokowane przez Jersz. Podany
powĂłd to:
> wulgaryzmy.
>
> W celu wyjaśnienia sprawy zablokowania możesz się skontaktować z
Jersz lub innym administratorem.

> Wróć do strony: Strona główna. "
>
> Napisałem od razu - w celu wyjaśnienia sprawy - do kol. Jersza, ale
nie odpisał. Zauważyłem we "wkładzie tego uzytkownika", że cały
czas coś robi przy Wikipedii, więc dostęp do sieci ma i
najwyraźniej mnie zignorował.

> Pozwoliłem sobie więc napisać do Ciebie, innego administratora,
jak zalecono na tej stronie. Jestem przekonany, że nie napisałem
żadnych wulgaryzmów, ale może gdzieś mi się wymsknęło "dupa",
czy coś takiego, więc prosiłem kol. Jersza o wyjaśnienie, bo
najwidoczniej było to nieświadome, co zresztą napisałem w swoim
liście do Niego, załączając przeprosiny. Może mógłbyś jakoś na
Niego wpłynąć, żeby mi chociaż odpowiedział? Bo naprawdę nie
wiem, co zrobiłem...

> Jeśli nie jest możliwe odblokowanie mnie, to trudno. Wikipedia to
fajna rzecz i cieszę się, że przez ten krótki czas coś mogłem
napisać. Najbardziej podobał mi się pomysł z kalendarium; zawsze
chciałem zrobić taką tabelkę władców, porównując kilka państw
w jednym okresie.