[Wikipl-l] wymiana banerow

Hannibal hannibal w dns.astral.lodz.pl
Wto, 23 Mar 2004, 16:27:59 UTC

Dnia wto 23. marca 2004 09:28, pixel napisał:
> jakie sa zasady w tomacie?
> przejrzalem banery podoba mi's 1 z nich
> zaproponowalem kolesiowi umieszczenie naszego banera na jego stronie za
> wzajemnosc no i jak to widzicie
> czy w art moze byc jego logo lub baner?
>
> pixel

Napiszę jak ja to widzę. W artykule raczej nie, chyba że informacje w nim
zawarte pochodzą ze strony którą reklamuje dany baner. Najlepiej jednak w
przypadku wymiany było by stworzyć stronę w stylu "Witryny które wymieniły
banner z Wikipedią" i tam je zamieszczać. Link do niej powinien być na
stronie głównej.

Tak naprawdę pomysł wymiany raczej niezbyt mi się podoba. Osoba zainteresowana
powinna zamieścić nasz baner w "czynie społecznym" :).

   Hannibal