[Wikipl-l] Mo¿e by tak wystartowaæ ze s³o_Wiki_nikiem?

Krzysztof Kopcik krzysztof_kopcik w hotmail.com
Pon, 15 Mar 2004, 08:46:09 UTC

Wydaje mi się, że nadszedł czas startu czegoœ na wzór Wiktionary.
Nie wiem czy to nie przerasta naszych możliwoœci (serwera?).
Proponuję jednak wstępnš nazwę "Sło'Wiki'niczek".

O adminach się nie wypowiadam, za krótki czas w Wikipedi.

Udanego dnia Wszyskim życzę.

Krzych