[Wikipl-l] Nowi admini

msbetley msbetley w astercity.net
Nie, 14 Mar 2004, 10:10:26 UTC

1. Zarówno Radomil jak i Hannibal wydają mi się znakomitymi
pretendentami do funkcji admina. Głosuję za tym, by nimi zostali.
Wydaje mi się, że od czasu zwiększenia liczby adminów liczba stron
zdewastowanych przez wandali wyraźnie się zmniejszyła. Szybciej są
wychwytywane. Nie macie takiego wrazenia?
2. Czy istnieją jakieś dane statystyczne, jak zwiększyła sie ostatnio
liczba osób edytujących wielokrotnie? Wydaje mi się, że jest nas
wiecej. Chyba Wiki robi się coraz popularniejsza. Czy nie macie
takiego wrażenia?

Dixi

Wikipedia
Pierwsza wolna polska encyklopedia