[Wikipl-l] bez nazwisk to jak

Silthor silthor w wp.pl
Nie, 7 Mar 2004, 14:43:14 UTC

Wybrać jedno, a z pozostałych wersji zrobić redirecty. Wtedy
niezależnie którą wersję nazwiska użyjesz w linkach, trafisz do
właściwego artykułu. A od przekręcenia nazwiska al-Chorezmi to
chyba algorytm pochodzi, prawda?

Silthor

Dnia 7-03-2004 o godz. 9:32 Scibor Sobieski napisał(a):
> Drugie to tez imie jak znam tego typu "nazwiska", lub kolejne
nazwysko, kolejnego przodka, czyli pewnikiem byl to syn
Muhammada. Jak sadze w tym wypadku Beg jest nazwiskiem.

> Ale skoro juz o tym rozmawiamy to w historii matematyki i
informatyki pojawia sie postac: