[Wikipl-l] A propos fotek - inne pytanie

Gemma studio w gemma.edu.pl
Śro, 3 Mar 2004, 19:42:25 UTC

> Pytanie jest inne, czy lepiej mieć kiepskie zdjęcie - jednakowoż
> dające jakieś wyobrażenie - czy lepiej nie mieć żadnego. Zdjęcia ze
> starych encyklopedii (które osobiście czasem zamieszczam) są zwykle
> słabe, bo taka jest jakość tych zdjeć w oryginale. A więc pytanie -
> czy je zamieszczać, czy nie?

Droga Dixi, w przypadku ORP Iskra naprawdę jest wiele źródeł i mnóstwo
fotek, a te zaproponowane były wyjątkowo obrzydliwe. A te, co usunąłem, były
robione chyba przez camerę obscurę, w sumie szkoda że cofnąłem, ale nie
sądziłem, że wrzucał je poważny człowiek - cóż może do końca nie jest on
poważny, ale okazał się w końcu cennym wikipedystą.

Beno/GEMMA

ps. Dla wyjaśnienia, my też za bardzo poważni nie jesteśmy jako
wikipediocholicy, ale to już inny temat...