[Wikimania-l] Airport Pickup

Jeromy-Yu Chan (Jerry~Yuyu) jerry.tschan.yu at gmail.com
Mon Jul 5 14:03:07 UTC 2010

I expect some exchange in cash, Euro to pln, as levy can be huge if I
use a hong kong card

--
Jerry~雨雨
Jeromy-Yu Maximilian Chan, ARAD
MSN: jeromyuchan at msn.com
also Jeromyu on twitter, plurk and most of places

Tel (Mobile): +852 9279 1601
Laudamus quae laudentur
Qui mollis et dissolutus est in opere suo frater est sua opera dissipantis
Non clamatis hostilia, numquam esse vos accusatoribus