[Wikihu-l] TV

NCurse berci.mesko at axelero.hu
2007. Ápr. 24., K, 10:14:43 UTC

Sziasztok!

Megvolt a felvétel, de kb. két szó esett a wikiről, mert mint kiderült a felvétel előtt, nem illik témába. Így végül a blogokról, esetemben az orvosi blogokról volt szó. Elnézést kérek a felesleges bejelentésért, de én arról lettem tájékoztatva, hogy a wikiről fogok beszélni, a station voice-omat is a wikiről írtam. Végül azonban teljes témaváltás volt egy kis szerkesztői zavar után...

Úgyhogy a műsornak a wikihez szinte nulla köze lett.

             Meskó Bertalan
         http://mediq.blog.hu
         http://scienceroll.com
--------- következő rész ---------