[Wikihu-l] Holnap TV-műsor

Peter Gervai grinapo at gmail.com
2007. Ápr. 22., V, 13:53:16 UTC

On 4/22/07, NCurse <berci.mesko at axelero.hu> wrote:

> Meghívtak egy bloggert (Doranskyt), egy civil újságírót (Pollnert), meg
> végül engem (Dávid helyett), hogy beszélgessünk a bloggolásról, civil

Kit kérdeztek még meg? :-) Én sajnos nem értem rá. :(

> Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek ellenvetése vagy javaslata,
> mivel ez nagy lehetőség, hogy a Wikipédiát reklámozzuk.

A kultúrház nagyon gyors műsor, nehéz értelmesen bármit is elmondani.
Nem emlékszem, feltettem-e azt amit velem csináltak vmikor 1-2 éve, de
azon látszik, hogy könnyű annyira röviden fogalmazni, hogy majdnem
hülyeség legyen. Ne keseredj el, ha úgy érzed, hogy nem voltál jó,
mert jó voltál (vagy leszel). :-)

Hajrá!
--
 byte-byte,