[Wikica-l] RE: Promoció de la Viquipèdia al Principat d'Andorra

Vicenç Riullop vriullopahotmail.com
Div Nov 23 19:53:34 UTC 2007

> com us vaig comentar a alguns al canal d'IRC, des del govern d'Andorra
> hi ha força interès en promocionar la Viquipèdia; especialment pel que
> fa a la llengua catalana i als continguts del Principat, tant en català
> com en altres llengües.
> En la llista tenim un company del Servei de Política Lingüística
> d'Andorra (http://www.catala.ad) a qui he convidat a subscriure-s'hi per
> a discutir entre tots com podem portar endavant aquesta tasca.
> A Catalunya va haver-hi l'experiència de la marató viquipedista als
> instituts (http://www.xtec.cat/maratoviqui). Alguns que hi vàreu
> [...]

Justament per aquestes coses ens cal una organització, es digui chapter o no.
És més fàcil coordinar les activitats de promoció amb algun comitè estable,
encara que s'hi puguin afegir voluntaris en cada cas i tal com és la dinàmica
de la Viquipèdia.

Andorra és una part important del projecte. Tal com recorda en Toni tenim l'orgull
de ser la segona wiki gràcies a un andorrà.

S'han de trobar els mecanismes de col·laboració beneficiosos per ambdues parts.
Necessitem més col·laboradors, d'Andorra també, necessitem ampliar la informació
sobre Andorra i, a més, que en català sigui la referència. Hi veig dos aspectes:
promoció per captar col·laboradors i material d'informació. Segurament per part de
les institucions andorranes ens podran aportar material lliure o alliberat, i per
la nostra part hauríem de dir què necessitem. Per on comencem?

Vicenç Riullop

Un document HTML ha estat eliminat...

Més informació de la llista de correu WikiCA-l