[Wikica-l] Hola a tothom (i totdon)

Toni Hermoso Pulido toniherasoftcatala.org
Dij Nov 8 00:17:45 UTC 2007

Ep gent, sí corro per aquí.
Amb en Vriullop havíem parlat de millorar un xic aquesta pàgina:

http://ca.wikipedia.org/wiki/Viquip%C3%A8dia:Llistes_de_correu

Gràcies per haver-ho comentat a la Taverna!

Actualment estic com administrador, però també pot ser-ho més gent.
Des de la interfície d'administració pot veure-s'hi els subscrits. Ara
són pocs.

Salut!

El 07/11/07, Iradigalesc <iradigalescats.wikimedia.org> ha escrit: